Банер
Банер
Банер
Трговински формати - Дисконт и оутлет
Е-Издаваштво - Коментари прописа

 

Дисконтна продавница (дисконт) је трговински формат у коме се обавља трговина на мало и чије су битне одлике:

  1. нето продајни простор је по правилу мањи од 1.500 м2;
  2. ограничен асортиман (по правилу од 700 до 1500 артикала);
  3. продаја прехрамбених и непрехрамбених производа;
  4. широк, али плитак асортиман, уз нижи ниво услуге у односу на стандардни;
  5. велико учешће приватних робних марки;
  6. самоуслуживање као систем продаје;
  7. ниже цене од просечних тржишних цена исте врсте производа (цене су по правилу 20 - 30% ниже);
  8. налази се у градским и приградским насељима, на ободу градова или уз важније саобраћајнице.

Посебан облик дисконта је произвођачка продавница робних марки (Оутлет) у коме се обавља трговина на мало непрахрамбених производа робних марки, по ценама нижим од просечних тржишних цена истих производа (по правилу, вансезонска роба, мали број артикала истог производа и сл.).





 
Јоомла templateс бy а4јоомла