Банер
Банер
Банер
Трговински формати - Робна кућа
Е-Издаваштво - Коментари прописа

 

Робна кућа је трговински формат у коме се обавља трговина на мало и чије су битне одлике:

  1. нето продајни простор по правилу од 9.000 м2 до 18.000 м2;
  2. продајни простор издељен на више спратова, односно на продајна одељења;
  3. широк и дубок асортиман претежно непрехрамбених производа (изнад 20.000);
  4. доминирају одећа, обућа, галантерија, производи за опремање куће, накит, козметика, играчке, спортска опрема и сл.
  5. могу у свом саставу имати супермаркет;
  6. самоизбор као систем продаје;
  7. најчешће се налазе у централним градским зонама и тржним центрима.




 
Јоомла templateс бy а4јоомла